Sjuk :(

Usch, känner mig helt krasslig idag. Jens har varit sjuk hela veckan och nu har väl jag åkt på det han hade, fast jag har inte fått feber ännu. Hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper den!
Är mest tung i huvudet och trött, hostar en del och snörvlar. Och jag som skulle gjort massa denna helgen. Idag skulle jag åkt till Blomsterlandet med Therese, sen hämta valp med mamma (men det tänker jag göra ändå!!). Imorgon skulle jag gått på sminkrådgivning med Jens syster och gått på Jossans 25 års kalas. Men jag orkar nog inte göra nåt av det :( Skit också!



Jag vill passa på att säga GRATTIS till Jossan idag på 25-årsdagen!! Hoppas du får en jättebra dag!!

image422

Kommentarer
Postat av: jossan

tackar så mycket... =) de var synd at du inte kunde komma... men vi får träffas när ja e hemma o har semester =).. puss o kram

2008-06-02 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback