Rubrik?!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och skriver. Jens ska ha grillkväll hemma med grabbarna så jag håller mig ur vägen :) Nädå, jag fick allt vara med men kände inte riktigt för det idag så jag ska hålla till här ikväll.

Igår var en jätterolig dag! Jag började dagen med att städa i Hemsjö, som vanligt på fredagar och sedan skulle jag iväg till Ingared för att träffa Kickie, en tjej jag fått kontakt med genom
www.vovve.net. Vi har pratat där sedan i höstas när Levis började bli sjuk, men har inte träffats förrän igår. Det var jätteroligt att äntligen ses irl! Och att träffa hennes goa vovvar, 2 labbar, Tyson och Crockett. De var så himla mysiga, vi var nere vid sjön så de fick bada, haha, vilka busvovvar! :) Och det var verkligen kul att träffa Kickie, vi har haft så mycket gemensamt, pratat om allt på nätet och fått riktigt bra kontakt, och det var precis likadant när vi träffades. Lätt att prata med och väldigt glad och öppen. Så vi fikade några timmar efter promenaden innan jag var tvungen att åka...

Jens hade lovat att jag skulle få köpa blommor om jag åkte och handlade så att han slapp det efter jobbet - bra muta! Så jag handlade på maxi och åkte sen till Blomsterlandet och köpte plantor, 2 stycken Husarknappar och 2 stycken Vitbrokig Kornell. Det kommer bli riktigt fint med dem i trädgården, de ska vara på en skuggig och ganska mörk plats, så deras vit/gröna blad kommer lysa upp fint där tror jag!


   <---- Husarknappar!

    <---- Vitbrokig Kornell


Nä, nu ska jag ta en promenad med Fanny och sedan får det bli en dusch. Kanske slänger ett öga på Schlagerfestivalen ikväll vem vet? Men det är jag väl inte så noga med egentligen, fast förmodligen blir det så iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hoppas du får en trevlig kväll!! Kram

2008-05-24 @ 16:30:39
Postat av: Elin

Japp, ibland håller man sig hellre ur vägen... det är skönare! =) Vi har precis diskat och fixat undan här, så ska gröa oss klara och köra till Alinge Texas sen! Vi ses om en stund! =) Kram kram

2008-05-25 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback