Onsdag...

Jag började dagen med att åka och fika hos Therese idag, lika kul som alltid! Och vad fint de har fått det i huset, och i rabatterna utanför! :) Det bjöds på violglass och kaffe, glassen var riktigt god faktiskt, har inte smakat den förut.

image414


Efter fikan åkte jag hem och åt lite och väntade på att jens skulle komma hem, han hade bytt till tidigt pass idag eftersom vi skulle på föräldrakurs. Klockan 14:45 började kursen - och den var helt OK faktiskt. Mer utförlig info på babybloggen!

När vi kom hem från kursen var Jens pappa här. Han hade med grästrimmern (yes, kan jag göra fint här hemma imorn!!) och en stolpe till vår brevlåda. De började med att kolla våra surroundhögtalare (för elektroniken är alltid viktigast!) vet inte varför men det var väl nåt med dem, sedan kikade de lite på badrummet som ska byggas om. De ska börja med att sätta igen väggen och så nästa vecka - härligt att få det gjort!
Brevlådan kom naturligtvis inte upp (kors i taket ;) ) men vi är ett steg närmare iaf! Så de får fixa det också nästa vecka!

Nu har vi ätit tacos, Jens sover i soffan och jag hamnade här.

Ha en go kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha!! Kors i taket!! Kul att föräldra kursen va bra! Nu ska jag äta kvällsmacka å sura lite över att våran tv inte funkar så jag missar Greys ;( Jäkla audio video!! Ha det fint, puss!

2008-05-21 @ 20:53:15
Postat av: Jessika!!

Gött att de händer ngt i ert badrum!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback