Byggarbetsplats!

ÅÅÅ jäkla internet, det krånglar hela tiden, jag blir galen! Det fungerar typ 1 minut och sen stänger det ner sig, vad beror det på?? Någon som har en teori? Detta skrev jag alltså igår onsdag, men får lägga upp det idag.


Idag har Jens pappa varit här och byggt i vårt badrum. Han tog ut de två stora fönstrena och har satt in ett litet, och byggt upp en ny vägg. Han har jobbat på ordentligt. Jens är sjuk så han har bara legat i soffan och inte kunnat hjälpa till något, stackars Lennart fick jobba ensam. Typiskt att jens ska vara sjuk nu när vi ska bygga och greja och vädret är så himla fint!

Tack Lennart för all hjälp iaf, detta kommer bli jättebra. Längtar tills vi får in skötbord och skåp och grejer, nice! Här är lite byggbilder:


  <---- Här är de två stora fönstrena uttagna!

  <---- Utifrån

  <---- Här är vårt nya lilla fönster insatt och väggen uppbyggd. Nu fattas bara tapeter, skåp och skötbord!!

Jag var hos farmor tidigare idag med och städade. Lilla farmor, man märker nu att hon börjar bli gammal. Hon ÄR ju gammal, men hon har inte känts så gammal tidigare som hon gör nu. Kul att kunna hjälpa henne med saker och se att hon blir pigg och glad när man kommer, hon är så söt!

Annars har det inte hänt mycket. Var hos bm idag, men det får ni läsa om i babybloggen! :) Jag fick gå dit ensam för första gången idag eftersom Jens är sjuk. Han har varit med varenda gång annars, det tycker jag är jätteroligt! Och han med! ;) Vi hade föräldrakursen idag också men vi hoppade den, det var så mycket på G med bygge och allt så det fick vara idag.


Måste gratulera Andreas idag också på 28 års dagen!! GRATTIS!! (För er som inte vet så är Andreas min systers sambo!)


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Badrummet lär bli jättebra!! Ska ni ha ny tapet i hela eller hur gör ni? kram

2008-05-29 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback