Blä, jäkla tråksöndag!

Idag är en riktig skitdag! Jag vaknade nog på fel sida... har sovit dåligt också så är allmänt grinig och trött idag.


Är irriterad på det mesta, går runt och ser och tänker på saker som irriterar mig:

* Vårt internet som inte fungerar längre än 5 min.
* Vädret, det är kallt och regnar och bara tråkigt!!
* De jäkla heltäckningsmattorna vi har kvar efter Levis (han hade ont i benen så vi hade dem så han inte skulle halka och få ont) De är jättefula och bara ligger där, stora och gråa.
* Jens är bara intresserad av sina himla bilar och allt som har med dem att göra, så vi får aldrig gjort nåt hemma för det ska alltid mekas med nåt.
* Att Jens ska jobba sent pass denna veckan, det är så trist när han jobbar sent! (kan inte påverkas, men irriterar mig ändå, ja jag är gnällig idag!)
* Att det är så mycket snack och ingen verkstad när det gäller typ allt.
* Mig själv, för att jag bara gnäller, och för att jag är så dålig på att höra av mig till alla jag vill höra av mig till. "Jag gör det sen" tänker jag - och så blir de inte av. Så förlåt alla som jag inte har hört av mig till på länge, jag ska verkligen försöka bättra mig!



Så.. för att muntra upp mig själv gick jag ut och tog lite bilder på mina blommor, brukar bli på bättre humör då.

  <---- Mina änglatrumpeter som förhoppningsvis ska bli stora o blomma!

 <----- Krassen börjar kika fram

 <----- Physalisen börjar få frukter också, hoppas värmen kommer tillbaka så de klarar sig!

 <------ En liten Pensée

 <----- Solanum (potatisblomma) söt är den!

 <----- Lewisia

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Såna dagar är inget kul ju... Men ibland kommer allt på en gång och man blir tokig! =( Men nästa söndag är det trädgårdsvisning i Långared så du får du vakna på rätt sida! Hehe! Kram

Postat av: Sarah

Trist med en sån dag! Jättefina dina blommor är iaf :) Hoppas du vaknar på rätt sida i morgon. Kram

2008-05-18 @ 22:12:33
Postat av: Andreas

Hej hej Karin!
Idag är det måndag, det är en riktigt rolig dag (not). Men solen skiner iallafall. Har ni en damm numera eller inte? Jag blev inte riktigt klok på om ni byggde en eller inte? Simma lungt (najsiga blommor har du iaf) Var odlar du physalis? Du borde ha ett växthus. Finns i plast att köpa, farsan har köpt ett sådant för 600 kr tror jag att det kostade. Mycket lätt att montera och det blir riktigt varmt där inne, ett sådant borde du ha. Finns på Harald Nyborg.

2008-05-19 @ 09:14:06
Postat av: Karin

Jessika: Jajamensan, då ska jag vara på bra humör! :)

Sarah: Idag har jag vaknat på rätt sida, allting är mycket bättre idag!

Andreas: Nej vi byggde aldrig en damm, men jag har alla grejer till en, så vi får ta och fixa det. Physalisen har jag i en kruka på altanen. Ja visst borde jag ha ett växthus! Jag såg det som Flemming hade, det var jättebra juh! Får kika på det! :)

Kram!

2008-05-19 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback