Är i gräsklippartagen.

Japp, idag har jag bekantat mig med vår gula vän - gräsklipparen. Jag har aldrig klippt gräset förut, men jag hade inget att göra förut idag så jag ringde Jens och han förklarade hur man gjorde, och nu är det klippt! Både gräsmattan nere och en hel del här uppe. Det blev så fint! Nu måste jag bara trimma alla kanter vid stenar och så, så blir det jättefint sen!



Jag har även varit på Maxi och storhandlat, fikat med mamma och tvättat, så det har blivit en hel del gjort idag. Känner mig väldigt produktiv.

Mycket bättre dag idag än igår, usch vilken dag, gick runt som i ett grått moln. Inte kul för någon... men på kvällen köpte jag och Jens pizza och sen åkte vi på vildsvins-safari. Vi såg två stycken stora grisar - sötnosar!! Så kvällen slutade riktigt bra!!

image411

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Tur att gårdagen var bättre!! =) Å duktig du e som klipper gräset... =)

Postat av: Therese

Jösses! När du får saker gjort så får du MÅNGA saker gjort!! Imon (onsdag) e jag ledig, vad sägs om en 11kopp!? Puss!

2008-05-20 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback