Vi kom aldrig till BB!

Nepp, det blev inget BB igår, och det var väl lika skönt det! :) Men mycket förvärkar har jag, så stundtals funderade jag på om farmor kanske hade haft rätt, att det skulle bli ganska snart... men de gick över! *phuu*

Jens var ute och fiskade hela kvällen igår, så han var inte hemma förrän klockan 01. Jag kunde inte sova så jag var vaken när han kom hem och hade mackor klara, han skulle ju upp klockan 05 igen för att jobba. Stackarn! När vi väl kom i säng och skulle sova började mina fötter klia, och var varma som 17, usch vad trött jag är på detta nu. Ska försöka hålla ut till på fredag för då ska vi till barnmorskan igen. Då ska jag se om hon kan ge mig nåt för klådan.

Apopå fisk, har ni sett att det i rondellen vid E20 (borta vid McDonalds) vid övergångsstället hänger en fisk på en skylt! Nån har hängt en jättestor gädda där, haha, så himla kul! Lär lukta så himla illa!!

Min kväll igår tillbringades hemma hos mamma o pappa. Pappa var på kurs så jag och mamma roade oss med valpen och Fanny. Vi var ute och gick på gräsmattan mest, lilla Selma skulle hålla i Fannys koppel hade hon bestämt sig för, så när Fanny gick åt något håll drog Selma åt andra hållet. Haha, de såg så roliga ut!

Idag är jag såååå trött och har huvudvärk. Skulle behöva vattna och greja men jag orkar inte! De får allt klara sig tills imorn, då får vi se om regnet kommer, jag hoppas det. Allting skulle behöva lite regn nu!
Kvällen idag blir nog väldigt lugn, Jens lär tillbringa den i ena delen soffan i mer eller mindre vaket tillstånd och jag kommer förmodligen ligga i andra delen och sova.

Jag har fått städat badrummet och köket idag iaf, så jag har inte bara latat mig!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Snart e de ju dags för bb i vilket fall som helst!! =) Spännande!

Postat av: Therese

Herregud!! Har inte kommit in på datorn på ett tag, kommer äntligen in å ska läsa på vad du haft för dig, å får se den rubriken!!! Hjälp! Höll på å kasta mig på telefonen till mamma monika...men det va ju tur att jag hejdade mig å läste klart! söta farmor! Puss gumman!

2008-06-11 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback