Lördag

Nu fungerar vårt internet igen!! *peppar peppar* Jens har kopplat en sladd mellan datorn och routern (heter det så?!) så nu har vi en sladd mellan vardagsrummet och sovrummet. Sådär kul, och livsfarligt när jag går upp alla 147 gånger på natten för att kissa, men skönt att ha internet tillbaka!!

Gårdagen tillbringade vi större delen av hemma hos mina päron. Det var även tänkt att det skulle bli en fisketur ute vid Marstrand för Jens pappa skulle lägga i deras båt där igår, men efter en massa strul fick vi bestämma att ta det en annan dag. Så vi gosade med lilla Selma en massa igår istället! Sötnosen!

           

Natten till idag har jag sovit såå dåligt. Dels kliade mina fötter så jag funderade allvarligt på att gå ut, ta yxan och hugga av dem. Och dels berodde det på mina toalettbesök som nu är ganska regelbundna, 1 gång varannan timme ungefär. Så i morse var jag väldigt trött, och det har hållt i sig hela dagen. Men jag tror att värmen gjorde mycket också, det var hysteriskt varmt idag - och klibbigt, skulle varit skönt om det kom en skur så det lättade lite.
Så dagen har varit väldigt seg. Vid 16-tiden släpade vi oss ut ur huset iaf för så skulle vi köra Jens föräldrar till Onsala, se skulle på 40-års fest där så vi är fyllechaffisar! Inte varje dag man är fyllechaffis åt svärföräldrarna! ;) Vi fick pengar till mat så vi köpte med oss pizza som vi åt i Hemsjö sen. Kan varmt rekommendera Pizzeria Portobello (i Lerum), jättegoda pizzor!!
Sen åkte vi via stan och hyrde en film och köpte 1 kg godis innan vi åkte hem och slängde oss i soffan. Vi hyrde This Is England - den var väl inte så himla bra, men godiset var gott ;)


Imorgon är det 1 år sedan Diesel somnade in så vi ska gå till hans grav och lägga blommor, och då ska vi även begrava Levis urna. Vi har inte fått gjort det än.




Saknar dig varje dag Diesel, du betydde så mycket för oss och fyllde våra liv med kärlek, glädje och lycka under din tid hos oss. Du berörde många människor och vi är glada att vi har fått vara med om dig!




~Älskar dig alltid Diesel, puss matte~

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Så fin han var, eran Diesel!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback