Helgen som gått...

Vill börja med att gratulera syster och pappa som sprang marathon igår, ni är helt otroliga! I denna värmen *pust* Jag är imponerad!!!

image427
Annars har helgen varit ganska lugn. I fredags kom ju lilla Selma hem, sötnosen. Hon har varit jätteduktig, bara kissat inne en enda gång! Hon gnäller redan när hon vill gå ut och verkar känna sig som hemma. Jag och Jens har hjälpt mamma en stund varje dag med henne nu när hon var ensam hemma. Det är inte lätt med liten valp, man blir ganska låst innan de känner sig helt hemma! Så vi åkte dit så mamma kunde duscha och laga mat till oss ;) Hehe!
Så mysigt att busa med valp, de är goa! Fanny är lagom road, men börjar acceptera henne nu iaf, och Selma får ligga bredvid Fanny!

I lördags var Tobbe och Jessika här och grillade, trevligt. Sedan kom jag och Jens på att vi skulle åka och titta lite på cruisingen i Borås, men vi hittade ingen! Så vi tog vägen via Herrljunga hemåt igen istället, ganska fin väg faktiskt. Så på kvällen var vi bara hemma och slappade, ganska skönt. Det är så varmt nu så man blir alldeles matt.

Idag har vi varit ute vid Jens föräldrars sommarstuga en sväng och var ute och fiskade. Jädrar vad varmt det var! Helt stilla och stekande sol, det är underbart väder och man ska inte klaga - men VARMT var det! Och ingen fisk fick vi. Men alltid kul att komma ut lite. Efter fisketuren åkte vi till mamma o hälsade på och fick grillad korv, mumma! Sen åkte vi till McDonalds, jag har fått ryck på glass, och McFlurry!! Jag som inte ens tycker om glass i vanliga fall - det måste bero på graviditeten. Det ska vara Tiptop, Lakritspuck eller McFlurry.

       

Imorgon blir det Blomsterlandet i Partille med Therese på förmiddagen, en sväng till mamma efter det och sen måste vi köpa färg och tapet till badrummet. Sen får vi se om vi hinner med en fisketur eller vad som händer!

Nu ska vi slappa, har lyxat till det med att sätta på AC här hemma så vi ska njuta av att det är svalt!!

Ha en bra kväll!

image431

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Jag levde på glass under min graviditet!! Massa glass, VARJE dag!! =)

2008-06-01 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback