Så då åker ni till BB ikväll då...

Så igår började vi dagen med att gå på begravning. Vi begravde Levis, alldeles bredvid Diesels grav. Så de har varsin sten nu i den fina gläntan där de älskade att busa! :) Så fint! Vi la blommor på gravarna och Diesel fick en pinne på sin också, Dieselfis!

    <----- Diesels grav.

     <----- Levis grav.

Efter att vi hade varit i skogen i värmen (trots att klockan bara var 11 var det stekhett ute!) gick vi hem och fixade iordning lite, vattnade och sånt och sen åkte vi och tankade Jens pärons bmw som vi fått låna. Den har AC så vi passade på att åka omkring mest hela dagen! :) AC'n på båda våra egna bilar är trasiga, måste fixas!! Såna här dagar överlever man inte utan det!

På eftermiddagen åkte vi ut på bonnavishan, till Jens jobbarkompis Tord, hans tjej Anna och deras bebis Maja. Hon är 3 månader och jättesöt! Men gud vad liten hon var! Tänk att vi snart har en sån liten - ganska otroligt!! Jag fick hålla henne, och det var mysigt, men vad spänd jag blev i början "håller jag upp nacken ordentligt", "sitter hon bra såhär", "gör jag helt fel nu"... det var lite nervöst, hon kändes så pyttig - som om hon skulle gå sönder! Men hon klagade inte, satt där och gjorde små ljud och sprattlade, jättemysigt!
Vi fick hälsa på Tords grisar också! Jag har alltid sagt att nån gång SKA jag ha en minigris, så det var kul att få se dem. Men detta var ju stora "vanliga" grisar - men sååå himla söta ändå med sina knorrar och trynen. Jens tyckte allt också att de var söta.

Idag började jag dagen med att åka och handla, och sen till farmor och städa. Vi bestämde att det var sista gången jag städar nu innan babyn kommer, det börjar bli tungt och jag känner av ryggen lite grann så jag ska försöka ta det lugnt. Men jag kan ju fortfarande åka dit och fika! ;) Nån annan får ta över städningen.
När vi satt där och pratade över en kopp sa farmor plötsligt "Jaha, så då åker ni nog till BB ikväll då?!" Jag blev alldeles paff, vad visste farmor som inte jag vet?!! Har hon övernaturliga krafter, är hon synsk?? Eller har det att göra med att hon är 93 år, lite glömsk och att vi pratat om att bebisen faktiskt kan komma vilken dag som helst nu?! Ska vi få vår bebis ikväll? Det återstår att se... men jag tycker nog att det kan vänta ett par veckor till.

Jag berättade för Jens vad farmor sagt, och hans reaktion var "Men ikväll går inte, jag ska ju ut och fiska!" Haha, han är rolig han! Knasboll!

Ha en bra kväll allihopa! Jag lovar att höra av mig om vi åker in till BB ikväll!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Söt farmor du har alltså!! =)



Å jättefina gravstenar till vovvarna...



Kram

Postat av: Sarah

hehe...söt farmor du har ja :)

blev det nån tur till bb som hon sa? ;)

Kram

2008-06-10 @ 12:45:05
Postat av: Sarah

hehe...söt farmor du har ja :)

blev det nån tur till bb som hon sa? ;)

Kram

2008-06-10 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback