Party kväll...

Igår var det tänkt att vi skulle ha en girls night in... med sing star och dansmattor, men efter några öl hos Jossan tillsammans med Monica, Therese och Anders bestämde vi oss för att gå ut.. Karin Mattsson jobbade ju i baren på Tallhyddan så vi gav oss ut för att överraska henne!

th
Väl där träffade vi på Jens och hans jobbarkompisar + Tobbe.. Det var bra, då blev man bjuden på lite öl också! =) Vi dansade en del, drack en del, och hade bara jätteroligt (trots att det var från 18 och väldigt mycket småfolk) ;) Det var så himla längesen jag var ute.. det är ju så dyrt, men vi gick innan 23 och då var det gratis inträde...

Sen träffade jag på min lillebrors kompis Linus - alltid lika trevlig! Och sen.. herregud.. presenterade han mig för en kille som hette Jonatan, och när jag tittade på honom var det en av Eriks (lillebrorsans) gamla kompisar.. jäklar vad stor han hade blivit. Han skulle ju vara typ 11 år och jätteirreterande! Han berättade att den första festen han varit på hade jag! Haha, han sa att han hade tyckt att det var jättebra musik (99 luftballon) och häftigt folk! Jag höll på att skratta ihjäl mig.. *asg*

Summan av kardemumman - Ensjuhelsikes festkväll!! =)

Idag ska vi greja lite här hemma, jens pappa kommer sen och ska fylla på hydroforen (?!) vet inte vad det betyder, men det är säkert jättebra! Jag tänkte hämta in ved, fylla vedlåren och korgarna så har vi lite här inne.. kanske tvätta lite också, såna där riktiga söndagsnöjen!

Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, kul att träffa Jonathan! Det var ett tag sen! :)

2007-02-26 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback